sâmbătă, 25 august 2012

Cine știe (un fel de strigăt disperat și răgușit)

Iată un post pe care nu știu cum să îl scriu. Este un post de disperare, este un post în situație de criză. Am apelat la acesta în ultimă instanță, sper să fiu înțeles bine. O să fiu scurt, situația nu mă îndeamnă la lungiri inutile. Situația se prezintă așa: apartamentul în care stau (am stat) a fost retrocedat foștilor propietari (eu fiind chiriaș la ICRAL, sector 4) și astfel sunt pus în situația ca în octombrie, toată familia să plece, cu toată mobila din casă, unde... momentan nu știm. Cei de la primărie ridică tot timpul din umeri, suntem trecuți pe o listă dar cam atât (poate cineva de acolo va vedea acest post și se va mișca ceva). Calea chiriei este dificilă, fiind angajați la stat, deci bugetari, salariile nu sunt foarte mari. Așa că orice ajutor mi-ar prinde bine, măcar pe mama mea să o pun la adăpost. Oricum, orice ajutor este bine venit acum, chiar și răspândirea linkului, poate ajunge la ochii cuiva de pe la primărie.

Adaug mai jos ultima scrisoare oficiala din partea Primăriei Sectorului 4, semnată de C Piedone și nu mai știu cine

Vă mulțumesc!

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!