sâmbătă, 15 septembrie 2012

Dumnezeu mă privește în ochi

atâta mai știu
lazăr a fugit în altă țară de multă vreme
lucrează într-o societate mai bună și
se roagă în grădini de piatră

rămas singur la masa din grădina albastră
Dumnezeu mă privește în ochi sub un soare care se mișca pe cer de colo colo
ca un șoricel alb
îmi apucă mâinile în mâinile lui de mătase (cică)
arde timpul din mine privindu-mă insistent ca o păpușă
conștient de uraganul ce s-a abătut

chiar dacă bagajele mele se văd prin toată livada
nu-mi spune nimic
nici măcar un ham-ham

poate de aceea într-o (bună) zi am căzut de pe bicicletă
și m-am trezit la spital cu piramida lui keops apăsând pe piept
săptămâni întregi

poate de aceea cea mai frumoasă dragoste a mea
a ars ca un lan de lumânări pe un tort de pământ

cu trupul tremurând
de parcă ar fi surprins într-o reflexie continuă de apă
mă plimb prin oraș în valuri de noapte
îl las pe Dumnezeu la masa din grădină să mă privească în ochi kilometri adânci
luminat de fructe

îl las pe Dumnezeu să se transforme într-o pasăre colibri
printre rufele puse la uscat

1 buşeli:

  1. Hehe, Dumnezeu nu doar te priveste in ochi, ci te si iubeste! :) Stiu, poate iti pare greu de crezut avand in vedere ce se intampla prin viata ta in ultima vreme. Dar, gandeste-te putin: si tu privesti kilometri adanci in ochii celei pe care o iubesti!

    Sper ca n-am fost ambigua din cauza unui Ene pe la gene! :D Daca da, ne lamurim pe mess cu prima ocazie! Imbratisari si de la noi!

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!