marți, 16 iunie 2015

măcar atunci când

ridică-mă când muschii slăbiți din cauza bolii aburesc oglinda
și nu ne mai putem vedea
sau lasă-mă să cad continuu pe covor într-o melodie obsesivă
ce colindă oasele
fă ceva
un semn zgomotos cu batista sau

ești de foarte mult timp cu mine ești
un oaspete care nu mai pleacă
și se descalță în sufragerie vorbind cu salivă
că i-au transpirat picioarele și tot așa

ești cu mine de la prima palmă simțită din senin
când am zis fut
la lecția cu litera m din abcdar

nici la cumpărături nu îmi ești de ajutor
mă lași să ajung în locurile unde
galantarele sunt luminate de neoane stricate
ca în filmele lui lynch

nu spui nimic când mi se pare că alături de cutiile cu nes
văd urna mamei nu spui nimic doar pârâie sfoara
de care ești spânzurat

degeaba arăt încălțările pline de noroi și ciorapii murdari
degeaba încerc să îi duc după casele de marcat unde
încep morminte cu sfori legate între ele
pe care stau rufe la uscat
angajații își văd (degeaba) de alimentele așezate
pe lize verzi încâlcite de alge

datorită ție traversez foarte încet deșertul cu mașini parcate
care au propria lege în declanșarea alarmelor datorită ție
am cumpărăturile încălțările și ciorapii îndesate într-o plasă de nailon
pe care o storc acasă într-un bol iau cu pumnii mâlul strâns
d.ț. mănânc fără să visez întins pe covor

te rog măcar atât
de atâta vreme te rog măcar atât
spune-mi o poveste când intră o muscă în cameră

2 buşeli:

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!