sâmbătă, 4 iulie 2015

buddha bar lângă cadavrul meu

viața a ținut morțiș să îmi arate pe viu
cum stă treaba cu iubitele și prietenii
așa că a tras de la foarte mică distanță
mi-a trecut glonțul pe la ureche
mi-a făcut gaură pentru cercel și după ce am ieșit din spital
m-am hotărât să devin homosexual
prima relație a fost cu un tip trecut de 40
avea dantura lui freddie colecționa muzică pe vinil
vorbea o limbă stricată
cu subiectul și predicatul într-o română agramată
drăgălășeniile și obscenitățile într-o engleză stricată
ne-am tras-o cum a vrut el într-un pat vechi
în care o fi dormit și dumnezeu
până am vomitat pe balcon peste măsuța lui de privit răsăritul
dimineața m-am trezit primul i-am aruncat
pisica de la etaj și cheile în puțul liftului
pe al doilea tip l-am ales în grabă de pe www
voiam să văd dacă există tandrețe între două
pubisuri de bărbat
a fost mai mult un viol dar n-am țipat nici pâs
l-am mușcat până mi-am mânjit dinții cu sângele lui
în care înota hiv-ul ca peștii pirania
restul nopții i-am inhalat mirosul de bere ieftină
i-am privit chiloții de pe calorifer
i-am ascultat greierii din curte
i-am fumat țigările slim făcându-i o constelație de arsuri
pe salteaua de la ikea
al treilea a început să se agite după ce a aflat că scriu
m-a implorat să nu îl pomenesc pe nicăieri
s-a pus în genunchi a început să mi-o sugă
cerând în continuare să nu scriu despre el
i-am zis măi pulă
găsisem unul pe care îl dominam și mă simțeam fff bine
scriu ce vreau unde vreau și despre cine vreau

era un tânăr habarnist pentru care poezie egal eminescu
și eu eram un fel de
pentru asta l-am scuipat pe față fără remușcări
apoi prin nu știu ce întâmplare m-am trezit
că îmi spune prostul la ureche
stai liniștit
sunt șaman pot învia morții
dar am fugit eram fericit că mă omorâse
nu mai aveam nevoie să mă învie
cel puțin nu un hristos ca el
l-am lăsat în garsoniera închiriată
să asculte buddha bar lângă cadavrul meu 

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!