luni, 3 octombrie 2011

oameni pe străzi

de la fereastră privesc
cu ochii mici ca două pastile
la vitraliul viu ce mişună

parcă le scurm prin moarte
dar nu mă învinovăţesc mai mult

ce şi-ar mai dori câte unul
zărindu-mă în fugă
să-i crească mâna mult
să mă prindă de grumaz
să mă tragă în vâltoare

5 buşeli:

  1. Tac şi mă bucur de fiecare vers al tău :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am descoperit acest blog. Am ce citi dimineata la cafea.
    Te felicit pentru poezii si iti doresc mult succes!
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  3. va multumesc pt. vizita.
    sandrina, ma bucur de semn
    ioana, multumesc
    irina, si mie mi-a placut blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite un film cu acelasi titlu, il poti publica pe blogul tau vhttp://www.youtube.com/watch?v=dBeQnxMIueM

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!