vineri, 18 iulie 2014

ne-am futut și aia a fost dragoste


ne-am futut și aia a fost dragoste
R. Magritte

dar ce zic eu dragoste a fost
iubire nene

lumea era plină de puroi cum este ea în mod normal
s-a întâmplat chiar și un Atentat în viața transmisă continuu la tv
încă din secolul trecut
oamenii au murit au crescut au clipit în timp ce noi
cum spuneam aia a fost dragoste

ne simțeam altfel pe cuvântul meu nu exagerez
parcă am fi ieșit dintr-o apă
după ce toată viața până atunci am rătăcit printre alge
parcă am fi ieșit și am luat o gură mare de aer
cu tot cu musculițe

dracu
știe cum de ne-am uitat gemetele și spasmele
de la început

acum vai de noi
înaintăm regulamentar cu piciorul drept dus până la inimă
cu plămânii plini de insecte moarte
pe linia dreaptă a ekg-ului
uneori în mulțime alteori urlând

1 buşeli:

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!